17 Nisan 2017 Pazartesi

Aklımdaki kış evi. Şubat -3 17


                                                                                                                                   
Dağ yürüşü yaptığım bir gün, bir ev gördüm ağaçların içinde ahşap. Hayalimi anlatmadan önce şunu teslim etmeliyim. Ben ilgimi çeken ne görsem, hayallere dalarım. 
Kendimi bu evde hayal ettim, bazen bir sevgili ile bazen bir kız arkadaş ile bazen annemle. 
Ne zaman sıkılsam kendimden ve düşüncelerimden o eve gidip rahatlattım kendimi.
Hep birlikte gidelim isterim, aklımda ki kış evime misafir olun isterim. 

Evin içi sıcak, dışarda kar yağıyor. Kuzinemiz var üzerinde çayın demlenmesini bekliyoruz. Bir de tarçınlı, cevizli, havuçlu kek çırpımışım. Kabarıyor kuzinenin alt bölmesinde. Sedirin üzerinde oturmuşuz, sedirin ucunda ise kitaplık raflar var. Oda sıcaklık ve kitap kokuyor. Hafif müzikler çalıyoruz, ''imany-slow down'' olabilir. Yazın gelmesini beklerken, kışın bu denli sakin ve huzurlu geçmesi gerekmez mi?  İnsanoğlu sevdiğini hep yanında ister işte, özlem duyduklarını anlatır,durur. 

Baktım olmuyor sizlere anlatmaya geldim. 

Bazı günler kafamda ki sorulara yanıt bulamazken, kendime bile yetişemezken gün içerisinde böyle anlar bulup nefes alıyorum. Dur! Sakinleş diyorum. 

Herşey yoluna girecek, bir çıkar yol var. 

İşte böyle anlarımı paylaşmak için açtım bu blog'u. Nefes almak için yazıyorum ben, belki aranızdan bazılarına hadi kalk diyebilirim. Yapabiliriz diyebilirim. Canlandırabilirim. 

Benim ve bizim günlüğümüz olsun. Adın da anlaşılacağı gibi ''Mery'nin Hava Durumu''

Bugun biraz parçalı bulutluyum. Güneş açmaya hazırım. Güneş dediğin hep bulutların arkasına saklanıyor ben de. 

Hayallerimi yazacağım, belki okursun sende yazarsın bana, sonra hayat buluruz. 

Son olarak ; 
Berrak huzunlu yağmurlarında güneşin olabilirim. O eve birlikte gidebiliriz
Sevgilerimle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder