2 Şubat 2018 Cuma

Negatif insanlar

Anladım ki; acılar ve sevinçler herkesle paylasilmiyormus. Başına gelenleri kalbine yakın olanlarla paylaşman gerekir. Bir arkadasim mutlulugunu da paylaşma çok demisti. Özellikle negatif insanlarla. Anlamamistim ama dogruymus. Elinde olmadan negatif düsünceli insanlar bilerek yapmıyor olabilir.  Gõzlemleyin bazı insanlar sizi ferahlatirken, bazilari sırtıniza yük bindirirler. Bulunduğunuz alandan uzaklasmanizi tavsiye ederim.
Başkalarinin hayatlariyla bu kadar ilgilenmemek gerekli sanki ama bazilari gerçekten çok fena. İşte o zaman da kaçıyorum.
Bu aralar görmemezlikten gelme özelliğimi gelistiriyorum. Duymuyorum hep bir müzik kulağım da, hep bir banane(baskalarinin hayatı icin), hep bir hayaller kafam da. İnsan kendi yaptığını bildikten sonra her gece rahat uyuyorsa, tamamdır.
Mutluluklar da geçici üzüntüler gibi ama umut hep yanıbaşında.
Hala caliyorsa telefonun, hadi gel deniliyorsan, seni görmeden gitmedim diyorlarsa,bugün hiç sesin çıkmadı nerlerdesin mesajı alıyorsan, Günaydın diyenin varsa uzerine guzel uyu diyenin.
Gayet iyi durumdasin ahbap,şimdi git ve bu haftasonu ye bitir✌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder